Sport Marketing & Event Manager

Sport Success jest szybko rozwijającą się agencją marketingu sportowego, obsługującą największe marki sportowe i biznesowe oraz utytułowanych polskich sportowców. Naszą misją jest skuteczne łączenie światów: sportu i biznesu w realizowanych projektach sponsoringowych.

Ponieważ intensywnie rośniemy i pracy nam wciąż przybywa, poszukujemy  kandydatów do pracy na stanowisku Sport Marketing Managera (wymiar pracy: projektowy / zadaniowy, preferowana forma współpracy: kontrakt B2B), który odciąży nas w następujących obszarach:

– pozyskiwaniu Klientów i Sponsorów oraz budowaniu i utrzymywaniu relacji z nimi,
– tworzeniu koncepcji i strategii marketingowych dla Klientów,
– nadzorowaniu wdrażanych koncepcji i strategii marketingowych dla Klientów,
– projektowaniu eventów sportowych i e-sportowych,
– zarządzaniu projektami marketingu sportowego,
– kreatywnej pracy nad tworzeniem ofert sponsorskich i pomysłów aktywacyjnych,
– poszukiwaniach i analizie informacji rynkowych.

Masz w tym doświadczenie? To świetnie!

Poszukujemy:

– ludzi z otwartą głową (reszta ciała też się przyda) i pomysłami z obszaru marketingu sportowego,
– prawdziwych pasjonatów, którzy pragną swoje zapierające dech w piersiach minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze marketingu / komunikacji wykorzystać przy interesujących projektach w obszarze sportu i biznesu,
– osób posiadających gruntowną i praktyczną wiedzę nt. komunikacji i marketingu (4P poparte jeszcze ZCRZiW – Zamiast Cytować Regułki Zaplanuj i Wdróż :),
– wizjonerów, dla których „sky is the limit”, potrafiących jednak zejść na ziemię i zrealizować to, co wymarzyli, z ciekawym portfolio wymyślonych i zrealizowanych projektów,
– prawdziwych menedżerów – umiejących efektywnie planować zadania i biorących pełną odpowiedzialność za efekty swojej pracy,
– osób lubiących innych ludzi i nawiązywanie z nimi relacji, umiejętności sprzedażowe będą dodatkowym atutem,
– graczy zespołowych, z doskonałą organizacją pracy własnej – także pod presją czasu,
– czarodziejów PowerPointa i Excela, które to narzędzia nie mają przed nimi tajemnic.

Co możemy komuś takiemu zaoferować?

– Pracę przy pasjonujących projektach z obszaru sportu i biznesu,
– Unikalną możliwość kontynuacji kariery zawodowej w marketingu sportowym,
– Szybkie tempo pracy i szybkie jej efekty,
– Satysfakcję z wykonywanej pracy – realny udział w projektach i równie realny wpływ na ich kształt,
– Szkolenia – wewnętrzne i zewnętrzne,
– Całkiem przyzwoite wynagrodzenie,
– Telefon służbowy.

Jeżeli czujesz się zachęcony, wyślij nam swoje CV, a w liście motywacyjnym napisz, dlaczego chcesz zawodowo zajmować się marketingiem sportowym. Do dokumentów załącz krótką (max. 2 strony) analizę biznesową wybranego projektu z obszaru marketingu sportowego, który zrobił na Tobie największe wrażenie.

Na Twoje zgłoszenie czekamy do 15 lipca 2018 roku – czasu jest niby dużo, ale po co zwlekać z realizacją marzeń?

W przesyłanych aplikacjach prosimy o zawarcie aktualnej klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).

WYPEŁNIJ FORMULARZ



CV, list motywacyjny, referencje"