Szukasz pracy, w której będziesz mógł rozwijać swoje pasje? Interesujesz się sportem, znasz się na marketingu? Nie boisz się eventowych wyzwań? Lubisz kontakt z Klientem, a oni uwielbiają Ciebie? Doskonale trafiłeś!
Opis stanowiska:
– realizacja projektów dla Klientów w zakresie marketingu sportowego i event marketingu,
– współtworzenie planów marketingowych i strategii sponsoringowych oraz ich nadzorowanie,
– działania z zakresu public relations,
– aktywne i samodzielne pozyskiwanie nowych Klientów,
– przygotowywanie prezentacji i prowadzenie spotkań biznesowych,
– raportowanie,
– aktywne uczestnictwo w budowaniu strategii rozwoju agencji.
Oczekujemy:
– doświadczenia na podobnym stanowisku,
– wykształcenia o podobnym kierunku, mile widziane takie jak: marketing, zarządzanie, dziennikarstwo i PR,
– bardzo dobrej znajomości zagadnień marketingu i umiejętności ich wykorzystania,
– kreatywności i nieszablonowego podejścia do realizowanych projektów,
– znajomości rynku sportowego,
– zdolności interpersonalnych i nienagannej prezencji,
– umiejętności pracy w zespole i zarządzania nim,
– zdolności pracy pod presją czasu,
– wzorowej organizacji pracy oraz samodzielności,
– nastawienie na osiąganie konkretnych celów i realizację zadań sprzedażowych,
– prawo jazdy kat. B,
– znajomość języka angielskiego oraz zainteresowanie sportem będą dodatkowymi atutami.
Oferujemy:
– pracę wśród młodych, energicznych osób,
– kontakt ze światem sportu: sportowcami, dziennikarzami, klubami sportowymi,
– współrealizację ciekawych projektów, pełnych wyzwań,
– swobodną i przyjazną atmosferę w pracy.
– atrakcyjne wynagrodzenie,
– możliwość rozwoju zawodowego,
– niezbędne narzędzia do pracy,
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.